نامه رهبر انقلاب خطاب به حجت‌الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات+تصویر

درپی انتشار خبری در سایتهای نزدیک به مشایی ( ادعای عجیب سایت نزدیک به دولت:احمدی نژاد؛ سرپرست وزارت اطلاعات!! ) پایگاه دفتر مقام معظم رهبری با انتشار نامه رهبر معظم انقلاب بار دیگر حکم ولایی معظم له را به دولت ابلاغ کردند :

یزدفردا :حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر اطلاعات فرمودند: «از شما ميخواهم بيش از پيش در انجام مأموريتهای مهم داخلی و خارجی وزارت اطلاعات اهتمام به خرج دهيد.» متن كامل و تصویر نامه، به شرح زیر است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجة‌الاسلام جناب آقای مصلحی دام توفیقه

وزیر محترم اطلاعات


استحكام و انسجام و روزآمدبودن دستگاه اطلاعاتی كشور یكی از پایه‌های مهم اقتدار نظام اسلامی است، لذا از شما میخواهم بیش از پیش در انجام مأموریتهای مهم داخلی و خارجی وزارت اطلاعات اهتمام به خرج داده و با سرمایه‌ی عظیمی كه آن وزارتخانه از نیروی انسانی توانمند و انقلابی و متدین و فن‌آوریهای روز برخوردار است و با حمایت دولت خدمتگزار و همكاری سایر نهادهای اطلاعاتی اجازه ندهید كوچكترین فترت و سستی در انجام وظائف قانونی آن دستگاه مهم پیش آید. برای شما و معاونان و مدیران محترم و همه‌ی فرزندان عزیز انقلابی‌ام در وزارت اطلاعات دعا میكنم. موفق و مؤید باشید.


سیدعلی خامنه‌ای

30/فروردین/1390

 

» تصویر نامه:

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/12124/smpl.jpg

  http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=32841_139001311414d772c.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا